الخميس، 19 سبتمبر 2024

05:03 ص

ياسر جلال يكشف التفاصيل.. حريق في لوكيشن مسلسل "جودر"

ياسر جلال

ياسر جلال

أحمد عفيفي

A A

أفصح الفنان ياسر جلال عن تفاصيل جديدة أدت إلى حريق لوكيشن مسلسل “جودر” الذي يخوض به السباق الرمضاني لعام 2024، وحقق نجاحا كبيرا.

حريق لوكيشن مسلسل جودر 

وقال جلال أثناء حلقتة ببرنامج “الراديو بيضحك” التي تقدمة الإعلامية فاطمة مصطفى عبر إذاعة 9090: “الحريقة اللي حصلت في الاستوديو كان المفروض في مشهد فيه فرن والمخرج كان عايز يطلع العيش سخن علشان المصداقية، وقبل ما يعمل ده استشار الناس اللي هناك والحماية المدنية، ولما ولعنا الفرن البلدي مكنش معزول وحرق الجزء اللي كنا فيه، خدنا وقت عشان نسيطر على الحريق، ولكن الحمد لله أن الحريق مطالش باقي الديكور”.

وكشف جلال سبب عدم استكمال الـ"30" حلقة من مسلسل “جدور” قائلًا: “صناع العمل اللي بيمولونا خايفين وبرضوا ليهم الحق، ولكن على آخر لحظة لما المسلسل بقى 15 حلقة لاقوه حلو قررنا ننزل بـ15، وكرم ربنا الكبير أن المسلسل نجح، والنجاح يرجع لربنا والنقاد والجمهور، والسوشيال ميديا مظلومة وبيتقال إن فيها مأجورين، ولكن كم الشرفاء اللي فيها كبير وهما فرحانين بالمسلسل وبيدعموه”.

أبطال مسلسل جودر

ويضم مسلسل جودر نخبة من نجوم الفن “ياسر جلال، نور اللبنانية، ياسمين رئيس، تارا عماد، عمرو عبد الجليل، وفاء عامر، وتأليف أنور عبد المغيث، وإخراج إسلام خيري”.

search