الخميس، 19 سبتمبر 2024

07:42 ص

رامي جمال يعيد على جمهوره بـ"خليني أشوفك"

رامي جمال "خليني أشوفك"

رامي جمال "خليني أشوفك"

سعد نبيل

A A

طرح الفنان رامي جمال، أحدث اغانية تحت عنوان "خليني أشوفك"، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وحصدت الأغنية على نسبة مشاهدة عالية منذ طرحها.

تفاصيل أغنية "خليني أشوفك"

غناء رامي جمال، كلمات زياد حسن، ألحان محمود أنور، توزيع وميكس وماستر عمرو الخضري. 

كلمات أغنية "خليني أشوفك" لرامي جمال


“خليني أشوفك مرة تانية ولو ثواني.. عشان أوريك إن أنا بقيت حد تاني.. وعشان أقولك إني مزعلتش عليك.. مبقاش في قلبي مكان خلاص متساب عشانك.. في حاجات كتير من يوم ما غبت خدت مكانك.. من يوم ما غبت وقلبي تقريبًا نسيك.. أنا فوقت خلاص وقسيت على قلبي وعلمته يبطل إحساس.. أنت عملتلي عقدة أساسًا من كل الناس.. ربنا يجازيك وتعيش الجرح اللي أنا شوفته.. واللي يخليك تايه من بعدي ومش عارف تتلم عليك.. ضيعت عمري عليك ومطلعتش بحاجة.. كان لازم أبعد قبل ما أخسر كل حاجة.. كان لازم ألحق نفسي ومسيبهاش تضيع.. كان فاضل إيه هستناه منك يعني تاني.. هستنى إيه من حد ضيعني وأذاني.. مش هشتريك عشان انت متعود تبيعه.. أنا فوقت خلاص وقسيت على قلبي وعلمته يبطل إحساس انت عملتلي عقدة أساسًا من كل الناس.. ربنا يجازيك وتعيش الجرح اللي أنا شوفته واللي يخليك تايه من بعدي ومش عارف تتلم عليك”.

آخر أعمال الفنان رامي جمال

يذكر أن آخر أعمال رامي جمال هي أغنية "ابن إمبارح" الذي طرحها مؤخرًا عبر موقع "يوتيوب"، وحققت نجاحًا كبيرًا، حيث وصلت نسبة مشاهداتها إلى نحو مليون و300 ألف مشاهدة.

وأغنية "ابن إمبارح" من كلمات مودي نبيل، ألحان فارس فهمي، توزيع ميكس وماستر محمد شفيق.

search