الثلاثاء، 17 سبتمبر 2024

05:51 ص

جوري بكر تثير الجدل للمرة الثانية خلال ساعات بشأن طلاقها

جوري بكر وزوجها

جوري بكر وزوجها

شيماء رستم - ندى إبراهيم

A A

عاودت الفنانة جوري بكر لإثارة الجدل مجددا، بعد ساعات من إعلان طلاقها في رسالة موجزة عبر تطبيق تواصل اجتماعي.

بكر نشرت صباح اليوم خبر طلاقها، وكتب عبر خاصية ستوري على إنستجرام، "(وَلَا تَنسَوُا الْفَضْلَ بَيْنَكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ)، تم الانفصال بيني وبين زوجي وربنا يوفق الجميع، الحمد لله صبرت كتير واتحملت كتير اللي مفيش جبل يتحمله".

الممثلة حذفت منشورها دون إبداء أي أسباب، قبا أن تعاود النشر مجددا، كتبت فيه، “أرجو عدم التدخل في حياتي الشخصية هذا الرجل أكن له كل الاحترام، وياريت محدش يقول حاجة على لساني شكرا”.

ما القصة؟

وأعلنت صباح اليوم جوري بكر طلاقها من زوجها ووالد نجلها الوحيد، بعد زواج دام 14 شهر، وبعد ساعات من إعلان الطلاق حذفت جوري بكر المنشور.

شائعة الطلاق 

حساب جوري بكر كان نشر طلاقها في شهر يونيو الماضي، في منشور مضمونه، “وجعل بينكم مودة ورحمة، تم الانفصال بيني وبين الراجل المحترم زوجي وبتمنى له كل خير، أرجوكم مش عايزة حد يتواصل معايا في أي تفاصيل لأني مش هرد على مكالمات، شكرا”.

بعد ساعات من المنشور، جرى حذفه أيضا، وكتبت جديدا قالت فيه إن حسابها كان مخترقا، ونفت خبر طلاقها، ونصه،“أنا جوزي راجل محترم ولا يمكن يعمل حاجة زي كده مع مراته اللي فاضلها شهور وتولد، فيه هكر في حسابي، والبني أدم ده ربنا ينتقم منه وحسبي الله ونعم الوكيل فيه، أنا مش قادرة أتخيل إن ممكن يكون فيه بني أدمين منتظرين سقوط شخص تاني، إنهم يدمروه تمامًا، الحمد لله أنا رجعت الأكونت بتاعي تاني، ومفيش حاجة حصلت وإحنا بخير، ويارب الدنيا تعدي على خير في الفترة اللي جاية، لأني مصدومة وحالتي النفسية زي الزفت بسبب اللي حصل فيا”.

search