الخميس، 04 يوليو 2024

12:33 م

"جوازاته فستك".. سفاح التجمع يكشف عدد زوجاته

سفاح التجمع

سفاح التجمع

خلود طارق

A A
سفاح التجمع

كان يسير "كريم" المعروف إعلاميًا بـ"سفاح التجمع"، بغرائزه الجنسية، ليثبت لوالدته التي قيدته وحاولت تقويم سلوكه في فترة مراهقته التي عاشها بأمريكا وسط مجتمع منفتح، أنه أصبح رجلًا مسؤولًا عن ذاته، حسب أقواله في في التحقيقات.

عالم الجنس

اعتقد كريم أنه عندما يدرك كل ما هو في عالم الجنس، فهو بذلك أصبح رجلًا حرًا غير مقيدًا بعادات وتقاليد.

علاقات محرمة

يذهب للحانات والحفلات الجنسية ليرى مشاهد جديدة، ويتعرف على نساء ويغوص في "عالم الحرام"، ويدخل في علاقات جنسية، مستغلًا حاجة تلك النساء التي يستقطبها للمال والمتعة.

كشف "سفاح التجمع"، خلال اعترافاته التي انفرد بها "تليجراف مصر" عن عدد زوجاته، قائلًا "اتعرفت على واحدة جميلة جدًا، اسمها ريم، وهي أصلا كانت عايشة في أمريكا وكانت في زيارة لمصر لما اتعرفت عليها، نمت معاها قبل ما نتجوز ومكنتش عذراء، وده مكنش شاغل بالي، لأن ثقافتي إني أحاسبها من يوم ما عرفتها وقلت لها عايز اتجوزك واتعرفنا على أهلها واتجوزنا جواز رسمي في إسكندرية".

أول جوازة "فستك"

وأضاف كريم، "أنا مكنتش شغال ساعتها، وكان أبويا هو اللي بيصرف عليا، وهي سافرت أمريكا على أساس إنها هتجيب حاجات من هناك وترجع، وكلمتني وقالت لي أنا بحبك بس أنا مش راجعة مصر تاني، قلت لها أنتي عارفة إني مش هرجع أمريكا عشان مشكلتي اللي هناك وطلقتها وخدت حاجتي، ماما قالتلي الجوازة دي كانت فستك عشان يداروا إنها مش عذراء وأنا مكنتش فاهم إن الموضوع ده مهم بالنسبة للمصريين".

"تاني جوازة ممتعة" 

وتابع أنه "عندما انفصلت عن زوجتي قررت الزواج بعدها بفترة قصيرة من فتاة تدعى لبنى، كانت عند باباها زيارة في مصر واتعرفت عليها، وهي كانت قليلة الأدب بتحبّ المخدرات والسجائر والخمرة، وأنا كنت مركز إني ألاقي واحدة تسيبني براحتي ومتضايقش إني باتعاطى مخدرات عشان عايز أخلف، اتجوزتها ومكنتش برضه عذراء، والحياة كانت معاها ممتعة".

محاكمة "سفاح التجمع"

حددت محكمة استئناف  القاهرة، الأربعاء الموافق 12 يونيو الجاري؛ لنظر أولى جلسات محاكمة "سفاح التجمع" المتهم بقتل 3 سيدات.

وكان النائب العام محمد شوقي، أصدر قرارا بإحالة "سفاح التجمع" إلى محكمة الجنايات المختصة، لمعاقبته فيما نسب إليه من وقائع القتل المقترن بإحراز الجواهر المخدرة وتقديمها للتعاطي والاتجار بالبشر.

search