الخميس، 19 سبتمبر 2024

06:26 ص

تغيير مكان حفل كاظم الساهر في مصر.. والجمهور يسخر

كاظم الساهر

كاظم الساهر

ميرونا سامي

A A

أعلن الفنان كاظم الساهر عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” عن تغيير مكان حفلته بمصر التي سوف تقام في 28 من يونيو الجاري من خلال نشرة بوستر الحفل الرسمي.

وعلق الساهر علي المنشور قائلاً:" أحبائي،ملتقينا قريباً في مصر أم الدنيا في موقع الحفل الجديد كريد لاند بالقاهرة الجديدة،

ولو كان عندكم أي استفسار الرجاء الاتصال بالأرقام الموجودة في البوستر ولو جايين الحفل اتركوا لي كلمة “جايين” في التعليقات ما تتخيلو سعادتي بلقاكم هناك.

منشورات ساخرة

المغالاة في أسعار تذاكر حفلة كاظم الساهر قوبلت باستساء شديد من بعض جمهوره الذين لم يترددوا في كاتابة منشورات ساخرة.


هرم سقارة

دون حساب باسم كريم غباشي، منشورا ساخرا، قال خلاله، “حفلة كاظم الساهر اللي هتتعمل في مصر كمان شهر جنب هرم سقارة تذاكرها في متناول اللي شغالين في البرمجة والحوسبة، وفي متناول تجار الزيتون في سيناء”.

ميدان لبنان

أضاف، “ التذاكر أسعارها بتبدأ من 32160 جنيها اللي هي قدام المسرح على طول لغاية 2400 جنيه اللي هي في الصف 32 اللي هيكون غالبا في شارع شهاب، أو ميدان لبنان مش متأكد.”

واختتم، "كاظم بيقولها لو كنت ذا ترف ما كنت رافضة حبي، لكن عسر الحال، فقر الحال، ضعف الحال، مأساتي"...

تعليقات المتابعين

حفلة على الضيق

فيما كتب حساب باسم وائل دياب منشورًا ساخرًا قال خلاله، " أستاذ كاظم الساهر عامل حفلة في مصر على الضيق يوم 28 يونيو بأسعار في متناول المستثمر الصغير.. أقل درجة =2240، الدرجة الأولى =32160، ومتسألش عن الـ vip “.

تعليقات المتابعين

الأسعار بقت نار

أضاف، "كل ده مش مشكلة الأسعار بقت نار، المشكلة بس الوحيدة بالنسبة لي إن من شروط دخول الحفلة أنها couples only و +21، يعني البنت الغلبانة اللي فضلت تسمع "أحبيني بلا عقد" بعد ما تنازلت مش هيدخلوها، ولو أستاذة ليلى كانت مستنيه عشان تروح تسمع "أنا وليلى" مش هيدخلوها هتقولهم أنا ليلى اللي كاظم قالكم عليها هيقوللها يلا يا سنجل يا حزينة من هنا".

search