الإثنين، 30 سبتمبر 2024

01:25 ص

بعد أزمة شيرين.. حسام حبيب يعتذر لـ تامر عاشور: "كنت بهزر"

تامر عاشور وحسام حبيب

تامر عاشور وحسام حبيب

اعتذر الفنان حسام حبيب لزميله المطرب والملحن تامر عاشور، بعد الخلافات التي حدثت بينهما مؤخرًا. 
وكتب حبيب عبر خاصية القصص القصيرة بمنصة “إنستجرام”: "على فكرة يا جماعة أنا بهزر، هو فنان محترم وليه جمهور كبير وبيقدم فن راقي، وأنا بعتذر له لو كان الهزار تقل".

وتابع: "أنا بس كنت بنكشه لأنه تقلها عليّا شويتين، بس هو زميل محترك وبيقدم فن محترم، أنا بحب اللي هو بيقدمه وهو اجتهد ولكل مجتهد نصيب، معلش حقك عليّا يا نجم".

حسام حبيب اعتذر لـ تامر عاشور

ما القصة؟

تامر عاشور، كان قد دخل على خط الخلاف بين حسام حبيب وطليقته الفنانة شيرين عبد الوهاب، بعد الأزمة الأخيرة التي حدثت بين الثنائي ووصلت للاعتداء بالضرب. 

وعلق تامر عاشور حينها: "‏أنا قريب من أهل شيرين ووالدتها وأخوها، أنا برضو أقولها إني بحبها، وكل الدنيا بتحبها وتحب فنها، أهل شيرين مظهروش في حياتها آخر سنتين تلاتة، أهل شيرين هم أهل شيرين من زمان كل نجاحات شيرين كانت وسط أهلها وناسها اللي يشيلوها من على الأرض شيل".

وتابع: "يا رب يبعد عنها كل خبيث وأناني وفاشل وممثل، هي أطيب منهم كلهم، وهم اللي وقعوها في كل مشاكلها.. أنت بمن حولك، لو اللي حواليك فشله غصب عنك لازم تبقى زيهم، وتعافر علشان تقدر تمارس اللي كنت بتعمله في عدم وجودهم بمنتهى السهولة، أنا كلت عيش وملح في بيتها وفي بيت أمها وأخوها".
ليخرج حسام حبيب بعد ذلك مهاجمًا المطرب والملحن، في تصريحات قوية تحدث خلالها عمن وصفهم بـ"أشباه الفنانين".

رابط مختصر
The.Agricultural.Bank.of.Egypt

تابعونا على

مواقيت الصلاة حسب التوقيت المحلي لمدينة القاهرة
  • 05:21 AM
    الفجْر
  • 06:48 AM
    الشروق
  • 12:45 PM
    الظُّهْر
  • 04:09 PM
    العَصر
  • 06:41 PM
    المَغرب
  • 07:58 PM
    العِشاء
search