السبت، 28 سبتمبر 2024

01:17 م

المتهم باغتصاب بنت شقيقته: "هي اللي استدرجتني لأوضة النوم"

تعدي جنسي - تعبيرية

تعدي جنسي - تعبيرية

أحمد عبد الباري

A A

لا تزال التفاصيل الصادمة تتكشف في قضية الفتاة جنى البالغة من العمر 17 عامًا والتي فقدت عذريتها بمنزل عائلة والدتها بمنطقة مدينة نصر، على يد خالها، وفق زعمها.

نص التحقيقات

ويتابع “تليجراف مصر” نشر نص التحقيقات في واقعة تعرُّض فتاة للاغتصاب على يد خالها بمدينة نصر، في القضية التي تحمل رقم 13816 لسنة 2024 جنح برقم حصر 1186 لسنة 2024.

قالت المجني عليها: خالي كان بيضربني قدام أمي وإخواتي عشان أتفه الأسباب، وكنت فاهمة إنه بيعمل كدا عشان أسبيه يعمل اللي هو عاوزه معايا ومقولش لحد على اللي بيحصل، وفعلًا بعدها بدأ تقريبا كل يوم أو يوم ويوم أول ما يرجع من الشغل أو قبل ما ينزل الشغل ويستنى أمي تنزل الشغل وأخويا الكبير ينزل الشغل بدري عشان ميبقوش موجودين وكان بيحاول دايمًا ينزل إخواتي من البيت عشان ميشوفوش حاجة”.

 أضافت: “كان بيقعد يزعق لهم ويقول لهم ميجوش ناجية أوضتي اللي بنام فيها، وكان بيدخل عليا وأنا قاعدة لوحدي ويلمس أماكن حساسة عندي، ويخليني أمسك مناطق حساسة عنده، وكان بيمارس معايا العلاقة.

ورد الخال على تلك الاتهامات الموجهة إليه قائلا: اللي حصل إن من حوالي عشر أيام كنت أنا وجنى وأبوها عندي في البيت عندي بنفطر وبعد الفطار والدها نزل من البيت وسابني أنا وجنى لوحدنا في البيت وبعدها جنى دخلت تروق أوضة النوم وأنا قعدت بره.

استراج وعلاقة محرمة

أضاف المتهم أمام جهات التحقيق قائلاً: أتت جنى قالت لي مالك، قولت لها أنا دايخ، قالت لي تعالى ندخل الأوضة، قولتل ها لا مش عايز هي أصرت فدخلت معاها الأوضة، وعند إقبالي على ممارس العلاقة معاها، قمت وممارستش العلاقة، وبعدها اغتسلت عشان توازني مختل ونزلت شغلي.

شقيق الضحية كلمة السر

وتابع: "بعدها بحوالي يوم سلمني شخص مجهول أعطى صبي عند محل عملي ورقة وقاله يقولي اتصل بالرقم اللي مكتوب فيها فاتصلت ووجدت الشخص المجهول بيقولي إنه اشتري التليفون من شقيق جنى وبيقول أنه لقى فيديوهات ليا مع جنى على التليفون مخله وبيطلب مني فلوس فأنا رفضت وبعدها بيوم أحد الاشخاص وكنت على معرفة بيه، وصديق لوالد جنى، قال لي إن في حد كلمه وقال له إن عنده فيديوهات ليك وأنت بتماس العلاقة مع فتاة وطلب فلوس.

مساومة علي الفضيحة

وأكمل المتهم أمام جهات التحقيق'  أنا قولت له سيبك منه، وأنا لما رفضت لقيت أبو جنى بيقولي أنا اللي أرسلت الناس دي ليك عشان تساومك على الصور والفيديو وتديني فلوس عشان أعمل عملية لبنتي فأنا رفضت ومديتوش أي سكة فهو محمد ملقاش أي طريق معايا فقام مراته وبنته عملوا فيا محضر، وده كل اللي حصل.

search