الإثنين، 09 سبتمبر 2024

10:30 ص

"أجمل أصدقاء".. عشاء عائلي يجمع هاني شاكر ووائل جسار

 هاني شاكر ووائل جسار

هاني شاكر ووائل جسار

سعد نبيل

A A

نشر أمير الغناء العربي هاني شاكر، مجموعة من الصور عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات العالمي "إنستجرام”، بصحبة الفنان وائل جسار، وزوجاتهم وعدد من الأصدقاء المقربين للطرفين.

وعلق “شاكر”، على الصورة قائلا: “عشاء عائلي مع أجمل أصدقاء وإخوات”، وانهالت التعليقات الإيجابية من جمهور الثنائي ومتابعيهم على المنشور.

آخر أعمال هاني شاكر

وكانت آخر أعمال الفنان هاني شاكر هي طرحه لأغنية جديدة بعنوان “إنسى اللي خان” من كلمات الشاعر بهاء الدين محمد وألحان عزيز الشافعي، ومن توزيع الموزع الموسيقي أحمد عادل، وروج هاني شاكر للأغنية الجديدة عبر حسابه الشخصي على منصة "إنستجرام"، قائلًا "جديد أمير الغناء العربي، هاني شاكر انسى اللي خان".


كلمات الأغنية 


إنسى اللي خان وافرح وسيب حزنك بعيد أصل اللي خان دا وهو بيخون كان سعيد مترجعوش مهما أعتذر مترجعوش مهما ندم جرح الخيانه ميتنسيش مهما قدم طول مانتا شايفه هتفتكر وبسبب من غير سبب جرحك هيصحي من جديد .

في حاجه ضاعت ضيعت كل الحاجات في اها صرخت فجرت كل الاهات بتحبه يبقي رجعه انا لو مكانك أودعه انا لو مكانك أضيعه وأدوقه نفس الألم انا قلبي غيرك انا قلبي غيرك انا قلبي صعب جرئ عنيد

طب هو سابك هو باعك هو راح وانت ال بعده عشت بين غدر و جراح اه يا قلبي ضاع لما شبع سألته ليه لف و رجع متسيبش عطفك يهزمك او تنخدع طول مانتا شايفه هتفتكر وبسبب من غير سبب جرحك هيصحي من جديد.
في حاجه ضاعت ضيعت كل الحاجات في اها صرخت فجرت كل الاهات بتحبه يبقي رجعه انا لو مكانك 
أودعه انا لو مكانك أضيعه وأدوقه نفس الألم انا قلبي غيرك انا قلبي غيرك انا قلبي صعب جرئ عنيد.
 

search