السبت، 21 سبتمبر 2024

02:32 ص

ميار الببلاوي الأكثر بحثا على جوجل بقصة "الجمع بين رجلين"

الفنانة ميار الببلاوي

الفنانة ميار الببلاوي

سعد نبيل

A A

تصدر اسم الفنانة ميار الببلاوي، تريند جوجل كأكثر الكلمات بحثًا وتداولًا، بعد مقطع فيديو بدت فيه منهارا تماما، بعد اتهام شيخ مشهور لها بالزنا.

وانهارت الببلاوي، في بث مباشر عبر صفحتها على موقع فيسبوك، معبرة عن استيائها من اتهامات الجمع بين رجلين في ليلة واحدة، والصادرة عن شيخ معروف، على حد قولها.

أوضحت، “أن هذا الشيخ قال في حقها ما ليس فيها بعد حلقتها مع الإعلامية بسمة وهبة في رمضان، وحديثها عن عودتها لزوجها بعد طلاق 11 مرة”.


تفاصيل إتهام ميار الببلاوي

تابعت أن الشيخ اتهمها في عرضها، مستطردة، "لما سمعت الفيديو لقيته بيقول عليا إني باخد كل راجل ليلتين وإني ببوظ شكل الدعا، حسبي الله ونعم الوكيل فيك زي ما اتكلمت في عرضي وشرفي وشرف ابني، حرام عليك سبت التمثيل وكل حاجة وبشتغل في برنامجي وبين صلاتي وبيتي وتربية ابني ومش عايشة ومش بخرج من بيتي إلا لو شغلي يعني دفن نفسي مع أمي".

قالت الفنانة المعتزلة إن أزمتها بدأت بعد حلقتها رمضان الماضي مع الإعلامية بسمة وهبة، موضحة في التقاصيل، “المأساة بدأت من حلقة العرافة مع بسمة وهبة، لكن أي حد بيقول أي حاجة عادي بتعدي لكن ميار لو فتحت بقوها الناس كلها تسن عليها السكاكين ومحدش فكر أني ابني راجل في وسط الرجالة وصحابه وشغله شكله هيكون إيه، وابني مش بيكلمني من 22 رمضان من وقت ما الحلقة طلعت وقافل على نفسه أوضته”.

اختتمت حديثها، "كمية المونتاج اللي معمولة في الحلقة فوق ما تتخيلوا، والحلقة اتذاعت وياما حاجات بتنزل وتعدي ووقتها كنا في رمضان ومعنديش استعداد أبص لحاجة ولا أضيع صلاتي وأنا بخاف من ربنا بشكل مش طبيعي".

search