الخميس، 19 سبتمبر 2024

08:43 م

ثلاجات وغسالات.. سعد الصغير يسلم جوائز مسابقته الأخيرة

سعد الصغير

سعد الصغير

زياد محمد

A A

أعلن الفنان سعد الصغير، عن الفائزين بجوائز غير المقتدرين، وذلك بعد أن كشف عن المسابقة في بث مباشر أثناء تواجده في الإسكندرية.

ونشر سعد، صورا مع الفائزين، عبر حسابه الرسمي بموقع الصور والفيديوهات "إنستجرام"، معلقًا "اللهم لك الحمد الناس الطيبة ديه اللي معانا كسبت أنا هنا بقول كسبت علشان ناس اللي حولت وتعبت برضو عقبال ماجت وكلمتنا".

وتابع “لكن الحمدلله ربنا جلعنا سبب نقدر نشوف مين محتاج بجد بعد استعلام طبعا وحاجات كثيرة بنشوف فعلا الناس دي محتاجة بجد، وهنا كان الأسبوع اللي إحنا في ناس بفضل الله وكسبت معانا غسالة وثلاجة وشاشات تلفزيون وحاجات كثيرة”. 

واختتم "اللهم دمها نعمة نقدر نساعد كل محتاج لو حابب تبقا موجود معانا أنا مش هقولك بقى تكلم، وتعمل لا تقدر بس تقول برنامج سعد مولعها نار في بوابة 2 مدينة الإنتاج الإعلامي، وتقول بس عايز الرقم، وتقول كلمة بسيطة وهي صلي على النبي، ومن هنا بنقدر نشوف الحاجات ونعمل استعلام وبإذن الله ربنا يرضي الكل".

أحدث أعمال سعد الصغير

وكان سعد الصغير، طرح مؤخرًا أغنية جديدة على منصات التواصل الاجتماعي، وتحمل اسم “خليكي بصة وراكي”، تزامنا مع الاحتفال بعيد الحب.

آخر أعمال سعد في المسرح

آخر أعمال سعد الصغير، مسرحية “كازانوفا” وهي من بطولة عمرو يوسف وحسن الرداد ونسرين طافش وهالة فاخر وحمدي المرغني من تأليف ضياء محمد، وإخراج هشام عطوة.

search